dissabte, 13 d’octubre del 2012

M'han donat un premi, "fijate tu".




M'han donat un premi, "fijate tu", jo no he sigut mai de premis ni de concursos (veient les meravelles que fan per alguns blogs...), el premi es el Liebster Award i serveix per donar a conèixer blogs amb menys de 100 seguidors (jo soc una...).

Be si ha de servir per coneixer altres blogs...

Les regles del premi són les següents:

- Explicar 11 coses sobre tu
- Respondre 11 preguntes
- Triar 11 blogs i anomenar-los al post
- Seguir a les persones que t'han anomenat
- Visitar 3 dels blogs anomenats


Les 11 coses sobre mi:

1. No puc parlar de mi. No soc la persona mes adient.

2. Puc semblar extrovertida, però no, no es veritat, mes aviat tot el contrari, m'ha costat dies decidir-me a fer aquest qüestionari.

3. M'agrada la cuina, sempre m'ha agradat, però la he re-descobert fa un parell d'anys.

4. M'agrada viatjar, bé, m'agradaria si ho pogués fer mes sovint.

5. M'agrada l'ordre, encara que a casa meva només m'agrada a mi.

6. Intento ser puntual, tot i que de vegades no ho aconsegueixo. 

7. Tinc dos nens, un marit i dos mascotes (a casa encara no ens ho creiem).

8. Soc d'un poble petit i dens, molt dens, tot i que no el canviaria, estic molt acostumada i entre Mataró i Barcelona puc trobar-ho tot.

9. La bombolla immobiliària ha acabat deixant-me al paro... sense comentaris.

10. M'encanta el meu blog, encara que últimament el tinc una mica abandonat.

11. M'agrada reunir-me amb els amics i fer petar la xerrada fins altes hores... llastima que ja s'acaba  la temporada, la part bona es que començara a no fer tanta calor, o no?


Les 11 preguntes:

1. Com et definiries?
Ja he dit que no m'agrada parlar de mi?

2. Quin és el teu plat preferit?
El bacallà, en totes les seves variants.

3. Prefereixes cuinar o que et cuinin?
Cuinar, sempre.

4. Quines són les teves postres preferides?
Buff... difícil, m'encanta el mató amb mel, un clàssic.

5. si t'haguessis de quedar amb un ingredient, quin seria? 
La sal, sense agradar-me massa salat, trobo que s'ha de posar una miqueta a gairebé tot, inclosa la vida. Carai que profund m'ha quedat.

6. Quin és el millor viatge que has fet?
L'ultim, sempre es el millor. No?

7. Quin és el millor restaurant en el que has menjat?
Un dels millors, L'hostal de la plaça, a Cabrils.

8. T'agrada més la carn o el peix?
No tinc manies, depèn molt del que em proposin.

9. Quin és el teu formatge preferit?
M'agraden tots, tots, tots, menys els roqueforts i els cabrales. Queda clar que els colors i els formatges...

10. Xocolata negra o amb llet?
Amb llet, o blanca (veneno, veneno...).

11. Quin és el pitjor plat que has provat mai?
Es difícil de dir, però tinc un record espantós d'una paella que vaig menjar-me a Cullera fa 30 anys, crec que vaig donar amb l'única paella dolenta de tota la comunitat autònoma. 

Blogs a qui dono el premi:


Voleu dir que queden blogs amb menys de 100 seguidors...












Ja esta, crec que ho he fet tot bé...

M'en vaig a la cuina, m'ha agafat el "mono".

Petonets.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada