dissabte, 3 de març del 2012

Gofres.

Tal com dèiem, tinc un blog interactiu.

Fa dies, en una reunió familiar, el meu nebot Bernat em preguntava si tenia una recepta de gofres, tinc varies però cap penjada al blog, bé, fins avui...

Els meus fills tindran una grata sorpresa per berenar.

Bernat, apunta.




Ingredients:
Per les gofres: 150 gr de sucre, 150 gr de mantega a temperatura ambient, 50 gr de mel,   4 ous, 350 gr de farina de repostería, 1/2 sobre de llevat químic, 250 gr de llet sencera.

Per acompanyar-los: sucre glaç, xocolata, nata, etç.

Preparació:
Posarem la gofrera a escalfar, és important que sigui ben calenta.

Introduirem tots els ingredients dins del got de la batedora fins que sigui ben batut, queda una massa espessa.

Untarem la gofrera amb una mica de mantega (ho farem amb un pinzell) posarem un parell de cullerades soperes a cada forat (depen de la gofrera), taparem i ho deixarem coure uns  5 minuts.

Retirarem i els servim acompanyats de nata, confitura, xocolata, mel, etç...

Bon profit.

5 comentaris:

  1. Quin berenar de diumenge més bo... mai he fet a casa

    ResponElimina
  2. muy buenos estos gofres,apetecen nada mas verlos
    bona setmana

    ResponElimina
  3. Amb aquests gofres ho tenim difícil per a començar l'operació bikini. Que bons,
    Nani

    ResponElimina
  4. Com a instigador de la realització d'aquest "manjar" estas obligada a fer- me'n un pel proxim event familiar ;) jojojo

    Bernat "el nebot preferit"

    ResponElimina