diumenge, 4 de desembre del 2011

Amanida d'espinacs.

Fa dies que em rondava pel cap després de veure per molts blocs l'ús dels espinacs a les amanides. Després d'aquesta van venir més i més variades, però aquesta em va agradar per els espinacs, els gerds ... en fi per que no l'havia menjat mai.

 



Ingredients:
A la foto es veuen tots els ingredients, però portava espinacs baby, alvocat, formatge de cabra (com m'agrada ...), gerds i com que no li vaig posar tomàquet la vaig amanir amb una vinagreta de melmelada de tomàquet.

Preparació:
No cap sentit explicar com es fa una amanida.


Per fer la vinagreta posarem l'oli, el vinagre de mòdena i la melmelada de tomàquet. Emulsionarem tot fins que tingui una textura semi-líquida i repartirem sobre l'amanida.

Bon profit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada