dilluns, 24 d’octubre del 2011

Tian de verdures.

Si, ho reconec, m'he copiat. Però és que quan vaig veure aquesta recepta en el blog "Bocados de cielo", em vaig quedar sense alé, i això que en les fotos no es veia acabat, però no em vaig poder resistir, ja m'ha passat alguna que una altra vegada, que veig una recepta i fins que no la provo, no paro.

D'altra banda, això de tenir un bloc és una chollo (culinariament parlant,clar). Amb el rotllo que és per al bloc, aquí mengem tots de tot.

Estic mes contenta!




Ingredients:
Albergínies no gaire grosses, Carbassó, Tomàquets madurs, Cebes tendres, sal, pebre i oli d'oliva. Formatge ratllat (o medallons de formatge de cabra o brie, al gust).

Preparació:
Rentar les verdures i tallar-les en rodanxes de 1/2 cm.
Posarem l'albergínia en un colador amb sal per treure-l'hi l'amargor.
En una safata que pugui anar al forn anirem col·locant les verdures alternant-les, les col·locarem en capes, sempre en el mateix ordre i ben juntetes.
Salpebrarem i posarem bé d'oli d'oliva. Fornejarem a 180º durant 30 minuts (si ens agraden més rostides les deixarem una estona més).

5 minuts abans de que s'acabi el temps afegirem el formatge per sobre.

Bon profit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada