divendres, 2 de setembre del 2011

Sopa de tomàquet i alfàbrega.

Fa una xafogor al Maresme que espanta, i entre bany i bany a la piscina, i anar i venir a la feina (les vacances son ja un record...), només ve de gust prendre coses lleugeres, fresques i sobretot que siguin fàcils, mooooolt fàcils de fer.

Estic sense paraules...




Ingredients:
1 Kg. de tomàquets,1/4 de litre d'aigua, alfàbrega acabada de tallar, oli d'oliva verge, vinagre de xerès, sal i pebre.

Preparació:
Rentarem els tomàquets, els trossejarem treien la part dura i els posarem en el got de la thermomix, juntament amb l'oli, un polsim de sal i de pebre i unes fulles d'alfàbrega. Programarem 5 minuts en velocitat progressiva 5-7-9.
Quan la tinguem llesta, afegirem l'aigua, fins que tingui l'espessor desitjat. Només ens faltara afegir el vinagre al gust.

De ser necessari, colarem o passarem per un passapurés ben fi, encara que a mi no em va fer falta.
Bon profit.

3 comentaris:

  1. un plat que no pot fallar mai en dies de caloreta!!! encara que ara és difícil encertar-ho! ni els propis homes del temps ho saben! jajajajajajaj

    ResponElimina
  2. Que m'has de dir, jo ahir vaig cambiar els plans per avui, ¡Per que habia de ploure! i ha fet un dia de sol...

    ResponElimina
  3. Hola!
    Molt bona sopa, senzilla però molt efectiva pels dies de calor, que sembla que encara ens en queden alguns...
    Em quedo per aqui fent el xafarder!
    PEtons

    ResponElimina