diumenge, 7 d’agost del 2011

"Ensaladilla rusa"

Un altre clàssic, de l'estiu i de casa meva, ben fresqueta..., una mica entretinguda de fer, però bé, no tot pot ser fàcil (també podem comprar un preparat congelat, que sempre ens treu una mica de feina).

És, sorprenentment la manera que he trobat per que els meus fills mengin verduretes a l'estiu. Que més es pot demanar...

No poso mides, "allá cada uno con la cantidad que quiera hacer".




Ingredients:
Patates, pastanaga, mongeta verda, pèsols, ous durs, alguna llauna de tonyina, maionesa (jo la poso comprada, ja se sap, la calor i els ous...), olives negres, sense pinyol a poder ser, una llauna de pebrot morró, aigua per coure la verdura i sal.

Preparació:
Picarem la verdura a trossets petits, la coem en aigua uns 10 o 12 minuts, escorre i deixar refredar una mica.
En un vol gran posem la tonyina esmicolada, el pebrot morró picat petit, les olives i els ous (jo aquesta vegada els vaig deixar alguns per posar-los a sobre).
Quan la verdura esta gairebé freda afegirem al vol i barrejarem bé, lligarem amb una mica de maionesa. Posarem en un motlle de cake, taparem amb film i a la nevera una bona estona.
Abans de servir desmotllarem, cobrirem amb una mica més de maionesa i decorarem al gust.

Bon profit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada