dijous, 14 de juliol del 2011

Te amb llimona.

Es estiu, fa calor, tinc ganes de fer vacances, definitivament se m'acumula la feina i no tinc ganes de fer res. Només m'estiraria sobre la gespa al costat de la piscina acompanyada d'un bon llibre, o, tirant lluny m'aniria a la platja, però fa una mandraaaa.
Es estiu, fa calor, tinc ganes de fer vacances...

Pels matins bec molta aigua, però per la tarda no em passa, com diuen els nens "fa bola". Fa uns dies he recuperat una antiga costum de casa de la meva mare, que es la de tenir a la nevera una gerra de te gelat.

He canviat el te per un "te rooibos" (que al no tenir teina, evita que jo estigui tota la tarde/nit fent saltirons), i també he afegit una mica de llimona que sempre dona sensació de fresquet.


 


Ingredients:
1l. de aigua, 4 sobres de te rooibos, sacarina (jo en pastilles (4)), 1 llimona i 1 safata de gels.

Preparació:
En una gerra que pugui anar al microones posarem la meitat de l'aigua i l'escalfarem uns 4 o 5 minuts, afegirem el rooibos i la sacarina, ho deixarem no més de 5 minuts. Tallarem la llimona a rodanxes. Quan el te estigui fred, ho posarem en una gerra amb la resta de l'aigua, la llimona i el gel.

Ho podem deixar a la nevera, però no més de 24 hores.

Es estiu, fa calor, tinc ganes de fer vacances...

Bon profit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada