diumenge, 31 de juliol del 2011

Pinxo de burguer.


Nit de dissabte, nit de picoteo (ja feia temps que no gaudíem d'una), però aquesta vegada no va ser un sopar ràpid... però bé, amb l'ajuda del meu nen gran (o mitjà, segons es miri...), se'm va fer més amena.

Aquesta recepta em rondava pel cap feia dies i ahir a la nit aprofitant que tènia la carn picada i a ningú se li havia passat pel cap l'idea de fer-se unes hamburgueses sense avisar, vaig pensar, avui és el meu dia (o la meva nit).

No us poso quantitats, perquè depèn molt de la quantitat de mini-hamburgueses que vulguem fer.




Ingredients:
Carn picada preparada per fer hamburgueses (sal, pebre, una mica de pa remullat en llet, julivert, 1 ou), pa de motlle, una bossa d'enciam variat, tomàquets cherri.

Preparació:
Amb un talla pastes rodó tallarem les bases de pa i els torrarem en la planxa, reservarem. Aprofitant el mateix talla pastes prepararem les mini-hamburgueses, perquè ens quedi de la mateixa mida que el pa i les passarem per la planxa. Mentrestant el meu pinche feia les mini-hamburgueses, jo vaig rentar i assecar l'amanida i vaig preparar els tomaquets passant-los per una paella, amb una goteta d'oli.

Muntar el plat és ben senzill, posem el pa, la mini-hamburguesa, l'enciam i el tomàquet, tot això enfilat en un punxo.




Bon profit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada