divendres, 8 d’abril del 2011

Taboulé.

S'acosta l'estiu, ja gairebé ha arribat, les gardenias estan preparant-se, estic desitjant que floreixin i s'ompli el meu jardí de l'aroma que desprenen. Un dinar, o un sopar envoltat de família o amics nomès és millorable amb un bon plat.
Avui tenim una especialitat marroquina. La veritat és que m'encanta el menjar àrab, aquest plat no l'habia provat i m'ha sorprès, fresc, lleuger i amb una aroma a menta...




Ingredients:
"Cous-cous mitjà" de la casa "Gallo", tomàquets madurs, ceba tendra, cogombre, unes fulles de menta, 1 llimona, 2 cullerades d'oli d'oliva i sal.

Preparació:
Preparar el cous-cous seguint les instruccions del fabricant.
Picar petitons els tomàquets, la ceba tendre i el cogombre. Barrejar tot amb el cous-cous quan ja sigui fred i amanir amb la llimona, la sal i l'oli.
Només ens queda picar finament la menta i afegir-la al conjunt. Taparem amb un film i deixarem reposar una estona a la nevera, es pot fer d'un dia per a un altre.

Bon profit.

2 comentaris:

  1. M'encanta el Tabulé, i no l'he preparat mai.
    M'apunto la teva recepta :)))

    Petó.

    ResponElimina
  2. M'encanta veure't per aquí, fa molt de temps que segueixo el teu blog,tot i que no soc gaire de deixar comentaris.

    Petonets.

    ResponElimina