divendres, 11 de febrer del 2011

Galetes de nata.

Les galetes són una de les meves asinaturas pendents, he intentat fer moltes vegades, però no sempre he tingut èxit, o almenys l'èxit que m'hagués agradat tenir. L'altre dia estava prenent el meu cafè a la tarda i vaig pensar "em menjaria una galeta" (no, no, pecat, pecat), i vaig començar ha buscar una recepta de galetes fàcils, o sigui per maldestres (jo), i vaig trobar aquesta a el blog "Tengo un horno y se como usarlo". Més fàcils impossibles, i estan bones o almenys això diuen per aquí.
Però podeu estar segurs que demà amb el meu cafè em menjaré una ... o dos.




Ingredients:
200 ml de nata, 200 gr de sucre, 2 rovells d'ou, 250 gr de farina i trossets de xocolata.

Preparació:
Barrejarem els rovells d'ou amb el sucre, afegirem la nata i incorporarem la farina tamisada a poc a poc fins aconseguir una pasta toveta. Deixarem reposar la massa a la nevera mitja hora, després posarem piles de la massa a la safata del forn amb un full de paper de forn, no importa que estiguin deformades, al forn es igualessin i s'aixafen soles, per aquest motiu les posarem prou separades perquè no s'enganxin unes a altres.
A la meitat de la massa avui li he posat trossets de xocolata per sobre.
Posarem al forn preescalfat a 180 º uns 12 a 15 minuts, o quan estiguin torrades. Deixar refredar en una reixeta perquè no s'humitegin.

2 comentaris: