dijous, 24 de febrer del 2011

Crema de carbassó y espàrrecs verds.

Cremes o purés es poden fer de gairebé qualsevol cosa, mongetes verdes, bledes, carbassa, coliflor, en fi, de qualsevol verdura. Però aquesta és una de las que més m'agrada, i sorprenentment els meus fills no es queixen massa, també els agrada bastant.
He de reconèixer que la primera vegada que la vaig fer, els vaig enganyar i no els vaig dir que portava fins que havien reconegut "públicament" que els agradava.

En fi, sempre dissimulant, emmascarant i disfressant la verdura.
Que vida mas dura la de la cocimadre.




Ingredients:
2 carbassons mitjans, un manat d'espàrrecs, 2 patates mitjanes, 2 cullerades soperes de salsa de soja, 100 ml. de nata líquida, oli, sal, pebre blanc i una mica de parmesà ratllat.

Preparació:
En una cassola amb una mica d'oli posarem el carbassó, els espàrrecs, i les patates, tallat tot a daus, sofregirem. Cobrirem d'aigua i posarem la soja, ho courem 20-30 minuts.
Passarem per la batedora, jo sempre aparto una mica de caldo, podem afegir després si es necessari, però si sobra no ho podrem treure. Jo també ho passo pel xinès perquè quedi més fi.
Corregirem de sal i de pebre, afegirem el formatge, la nata i posarem al foc 10 minutets més. A sopar!!!

Bon profit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada